+48 695 945 093 recepcja@punktpieknosci.pl

Oferta pracy dla studenta/-tki TEB Edukacji

W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Masażysta/ masażystka
– Wynagrodzenie umowa zlecenie: 31- 39zł brutto / 1 godz.  (20- 25zł netto)

– Wynagrodzenie kontrakt B2B: 25-30zł netto (+VAT) / 1 godz.

 Jeśli:

  • lubisz wykonywać masaże klasyczne (terapeutyczne, relaksacyjne i sportowe)
  • uważasz, że budowanie relacji z klientami przychodzi Ci łatwo i sprawia Ci frajdę
  • rozumiesz problemy i potrzeby klienta i zdajesz sobie sprawę, że do osiągnięcia dobrych efektów terapeutyczny potrzebna jest seria zabiegowa
  • jesteś dyskretny/-a i taktowny/-a, w kontaktach z innymi
  • jesteś dobrze zorganizowany/-a i obowiązkowy/-a
  • cenisz sobie ład i porządek

…to całkiem możliwe, że właśnie Ciebie brakuje w naszym zespole!  

 

Poszukujemy masażysty/masażystki. Kogoś, kto umie słuchać i i kto chce szkolić swój warsztat masażu. Kogoś kto chce się nauczyć o co klienta spytać i co zrobić, by ulżyć mu w bólach pleców i przynieść relaks.

 

KILKA SŁÓW O NAS

Punkt Piękności to rodzinna firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie kosmetyki twarzy, masażu oraz modelowania i wyszczuplania sylwetki. Cechuje nas indywidualne podejście do Klienta i przekonanie, że piękno nie zna wieku. Wierzymy, że każda kobieta może być pewna siebie, swej urody i wdzięku. Kobiece ciało to świątynia dla duszy – gdy o nie właściwie zadbać, lśni ponadczasowym blaskiem. Jesteśmy częścią branży beauty już od dwunastu lat. Zdobyte w tym czasie doświadczenie, zbudowane relacje, stosowane technologie oraz ciągle poszerzana wiedza pozwalają nam na osiąganie ponadprzeciętnych efektów pielęgnacyjnych i terapeutycznych.

 

Czym więc tak naprawdę zajmuje się Punkt Piękności?

  • Pomagamy kobietom odzyskiwać wiarę w siebie.
  • Poprawiamy ich wizerunek i samopoczucie dzięki zabiegom pielęgnacyjnym.
  • Zapewniamy upragniony relaks i regenerację nawet najbardziej zapracowanym.
  • Dajemy komfort codziennego funkcjonowania bez bólu pleców, barków czy kończyn – nawet po ciężkim dniu pracy bądź wzmożonej aktywności fizycznej.

Chcemy też edukować i dzielić się wiedzą, a przede wszystkim zmieniać życie ludzi na lepsze. Szukamy osoby, dla której powyższe wartości są równie istotne, co dla nas. Osoby, która będzie miała swój istotny udział w realizacji naszej misji.

 

ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/-A?

Wykonywanie:

  • zabiegów masażu (terapeutycznych, relaksacyjnych, sportowych) zgodnie ze standardami i procedurami salonu (wraz z czynnościami około zabiegowymi- oczywiście po wcześniejszym przeszkoleniu)

Czynności organizacyjne:

  • przygotowywanie stanowiska zabiegowego
  • sterylizacja i dezynfekcja przyborów do masażu
  • dbałość o porządek w gabinecie zabiegowym oraz przestrzeni wspólnej
  • uzupełnianie karty klienta w systemie elektronicznym

 

KLUCZOWE WARTOŚCI W PUNKCIE PIĘKNOŚCI:

  • uczciwość i etyczna postawa wobec siebie, współpracowników i Klientów
  • otwartość, szczerość i komunikatywność, z zachowaniem wyczucia i taktu
  • nieustanny rozwój i chęć poszerzania wiedzy
  • zaangażowanie, rzetelność i staranność podczas wykonywania usług
  • odpowiedzialność za siebie, Klientów i członków Zespołu
  • propagowanie zdrowego stylu życia
  • dbałość o urodę i ciało

Więcej o kulturze organizacyjnej salonu Punkt Piękności znajdziesz [tutaj]

 

OFERUJEMY:

  • wynagrodzenie 20-25zł netto/1h w zależności od poziomu umiejętności masażu i szybkości uczenia się
  • ciągłość pracy i zleceń
  • przykładowe dni i czas pracy (2-3 dni w tygodniu) np. poniedziałek, wtorek, piątek 16.00-20.00 [do uzgodnienia]
  • pełne i profesjonalne wdrożenie do pracy pod okiem doświadczonych pracowników
  • szkolenia specjalistyczne
  • możliwość współpracy firma z firmą [rozliczania B2B]

 

CZEGO OCZEKUJEMY:

  • nauka w policealnej szkole na kierunku technik masażysta lub bycie studentem fizjoterapii
  • lubić wykonywać masaże i posiadać podstawy masażu klasycznego, by po przeszkoleniu wykonywać masaż pleców, masaż relaksacyjny, masaż sportowy
  • gotowości do pracy z osobami zdrowymi i z lekkimi dysfunkcjami
  • staranności i dokładność przy wykonywaniu zabiegów
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów z Klientem
  • wysokiej kultury osobistej
  • swobodnej obsługi komputera i programów biurowych
  • posiadanie samochodu oraz prawa jazdy jeżeli jesteś z poza Strzegomia

 

JAK I GDZIE APLIKOWAĆ:

Jeśli nasze wartości są Ci bliskie oraz jeśli pasujesz do naszej KULTURY ORGANIZACYJNEJ (opis kultury organizacyjnej znajdziesz TU), to zapraszamy do złożenia swojej propozycji współpracy.

Jeśli chcesz dołączyć do naszej firmy i rozwijać ją wspólnie z nami, złóż swoje CV wysyłając na adres rekrutacja@punktpieknosci.pl Składając cv napisz koniecznie dopisze TEB Edukacja Świdnica w mailu.   

Prosimy o załączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora VENUS Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku, właściciela marki Punkt Piękności, podanych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, a także po jej zakończeniu- w celu prowadzenia dalszych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Pełna informacja na temat przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji  [tutaj]

Osoba do kontaktu:
Michał Szymański
Tel. 605 597 043
E-mail: rekrutacja@punktpieknosci.pl