PRACA

W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

 

Specjalistka ds. odnowy biologicznej/ masażystka

– Wynagrodzenie 3000-5000zł miesięcznie

 

Jeśli: 

 

📌 potrafisz wykonywać masaże 

📌 interesują Cię najnowsze trendy w zabiegach wyszczuplających 

📌 chcesz pomagać ludziom w problemach dotyczących ciała 

📌 lubisz polecać Klientom unikatowe i skuteczne rozwiązania 

📌 budowanie relacji z klientami przychodzi Ci łatwo i sprawia Ci frajdę 

📌 jesteś dyskretna i taktowna, w kontaktach z innymi 

📌 jesteś dobrze zorganizowana i obowiązkowa 

📌 cenisz sobie ład i porządek 

…to właśnie Ciebie brakuje w naszym zespole!  

 

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w pracy z Klientami i ich problemami. Kogoś, kto umie słuchać i wie, o co spytać, a także potrafi doradzić i polecić rozwiązanie. Odnowa biologiczna to często skomplikowana sieć powiązań między dietą, trybem życia i stanem zdrowia. Nie ma tu prostych rozwiązań i cudownych remediów. Ważne jest więc byś miała w sobie chęć i ciekawość do poszukiwania źródła problemu i stawienia mu czoła wspólnie z Klientem.

 

KILKA SŁÓW O NAS

 

Punkt Piękności to rodzinna firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie kosmetyki twarzy, masażu oraz modelowania i wyszczuplania sylwetki. Cechuje nas indywidualne podejście do Klienta i przekonanie, że piękno nie zna wieku. Wierzymy, że każda kobieta może być pewna siebie, swej urody i wdzięku. Kobiece ciało to świątynia dla duszy – gdy o nie właściwie zadbać, lśni ponadczasowym blaskiem. Jesteśmy częścią branży beauty już od dwunastu lat. Zdobyte w tym czasie doświadczenie, zbudowane relacje, stosowane technologie oraz ciągle poszerzana wiedza pozwalają nam na osiąganie ponadprzeciętnych efektów pielęgnacyjnych i terapeutycznych.

Czym więc tak naprawdę zajmuje się Punkt Piękności?

💥 Pomagamy kobietom odzyskać wiarę w siebie.

💥 Poprawiamy ich wizerunek i samopoczucie dzięki zabiegom pielęgnacyjnym.

💥 Zapewniamy upragniony relaks i regenerację nawet najbardziej zapracowanym.

💥 Dajemy komfort codziennego funkcjonowania bez bólu pleców, barków czy kończyn – nawet po ciężkim dniu pracy bądź wzmożonej aktywności fizycznej.

Chcemy też edukować i dzielić się wiedzą, a przede wszystkim zmieniać życie ludzi na lepsze. Szukamy osoby, dla której powyższe wartości są równie istotne, co dla nas. Osoby, która będzie miała swój istotny udział w realizacji naszej misji.

 

ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNA?

 

  1. Wykonywanie:
  • zabiegów wyszczuplających zgodnie ze standardami i procedurami salonu (wraz z czynnościami okołozabiegowymi)
  • zabiegów masażu (terapeutycznych, relaksacyjnych, sportowych)
  • diagnostyk pod kątem masaży i programów wyszczuplających
  • instruktaży przy Dream Healtherze i masażach rolkowych
  • pomiarów oraz dokumentacji zdjęciowych przed i po seriach zabiegowych

 

  1. Promocję / Sprzedaż:
  • programów wyszczuplających
  • zabiegów w seriach zabiegowych
  • kosmetyków do ciała
  • bonów podarunkowych oraz ofert promocyjnych

 

  1. Czynności organizacyjne:
  • finalizacja wizyt klienta (obsługa kasy fiskalnej, terminalu płatniczego oraz systemu Versum)
  • uzupełnianie karty klienta w systemie elektronicznym
  • przygotowywanie stanowiska zabiegowego
  • sterylizacja i dezynfekcja urządzeń i sprzętów
  • dbałość o porządek w gabinecie zabiegowym oraz przestrzeni wspólnej

 

KLUCZOWE WARTOŚCI W PUNKCIE PIĘKNOŚCI:

 

🔥  uczciwość i etyczna postawa wobec siebie, współpracowników i Klientów

🔥 otwartość, szczerość i komunikatywność, z zachowaniem wyczucia i taktu

🔥 nieustanny rozwój i chęć poszerzania wiedzy

🔥 zaangażowanie, rzetelność i staranność podczas wykonywania usług

🔥 odpowiedzialność za siebie, Klientów i członków Zespołu

🔥 propagowanie zdrowego stylu życia

🔥 dbałość o urodę i ciało

 

OFERUJEMY:

 

👉 w trakcie okresu próbnego (do maksimum 3 m-cy) umowa zlecenie i 20zł netto/ 1godz.

👉 po okresie próbnym umowę o pracę na 12 m-cy, a następnie na czas nieokreślony

👉 wynagrodzenie 3000-5000zł netto

👉 czas pracy: pon-pt 11.00-19.00 lub 12.00-20.00 (po pełnym wdrożeniu jeden dzień w tygodniu od 8.00-16.00), 1-2 soboty pracujące w miesiącu (9.00-15.00)

👉 pełne i profesjonalne wdrożenie do pracy pod okiem doświadczonych pracowników

👉 szkolenia specjalistyczne

👉 spotkania w grupach, panel dyskusyjny

👉 społeczność MS Teams – wsparcie oraz płynna komunikacja

👉 konsultacje indywidualne

👉 dostęp do szkoleń i platformy e-learnigowej

👉 testowanie usług

👉 imprezy integracyjne

👉 dostęp do prasy branżowej

👉 czekamy na Twój pomysł i inicjatywę -:)

 

 

CZEGO OCZEKUJEMY:

 

👍 wykształcenie technik masażysta, instruktor odnowy biologicznej lub fizjoterapeuta z licencjatem

👍 świetna znajomość masażu klasycznego

👍 gotowość do pracy z osobami zdrowymi i z lekkimi dysfunkcjami

👍 staranność i dokładność przy wykonywaniu zabiegów

👍 łatwość w pracy i nawiązywaniu kontaktów z Klientem

👍 wysoka kultura osobista

👍 swobodna obsługa komputera i programów biurowych

👍 posiadanie samochodu oraz prawa jazdy będzie dodatkowym atutem

 

 

JAK I GDZIE APLIKOWAĆ:

 

Jeśli nasze wartości są Ci bliskie oraz szukasz miejsca pracy, które będzie dla Ciebie “drugim domem”, jeśli pasujesz do naszej KULTURY ORGANIZACYJNEJ (opis kultury organizacyjnej znajdziesz TU), to zapraszamy do złożenia swojej propozycji współpracy.  

 

Jeśli chcesz dołączyć do naszej firmy i rozwijać ją wspólnie z nami, złóż swoje CV oraz list motywacyjny (wysyłając na adres rekrutacja@punktpieknosci.pl).

 

Prosimy o załączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora VENUS Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku, właściciela marki Punkt Piękności, podanych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, a także po jej zakończeniu- w celu prowadzenia dalszych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Osoba do kontaktu:

 

Michał Szymański

Tel. 605 597 043

E-mail: rekrutacja@punktpieknosci.pl

 

ZOBACZ CO MÓWIĄ O NAS NASI OBECNI I BYLI PRACOWNICY

 

    Sabina Hanas- kosmetolog:

„Praca w Punkcie Piękności należy do tych miejsc do których przychodzisz z przyjemnością i uśmiechem a nie jak za kare bo musisz. Jest to miejsce w którym czujesz się jak u siebie- przyjazna atmosfera, zgrana ekipa na której możesz zawsze polegać. Fajni, otwarci i bezkonfliktowi ludzie sprawiają, że czujesz się w tym miejscu naprawdę dobrze. Niedawno powróciłam do pracy po macierzyńskim, a to świadczy, że realnie lubię ta pracę 🙂 Pracodawca elastyczny, wsłuchujący się w potrzeby pracownika, dający możliwość rozwoju i otwarty na nowe pomysły. Takiego pracodawcę polecam każdemu.”

 

    Weronika Bodniewicz- fizjoterapeutka i masażystka:

„W Punkcie Piękności zawsze panuje miła i rodzinna atmosfera. To co dla mnie jest ważne, że jest bardzo dobra komunikacja zarówno z szefostwem jaki z resztą zespołu, a także to, że mogę mieć ustalony grafik pracy pod siebie. Jestem studentką, więc to dla mnie ważne zwłaszcza, że w weekendy mam szkołę a w tygodniu jeszcze inną pracę. Szef tak samo jak i szefowa są bardzo wykwalifikowanymi osobami i zawsze służą wsparciem, wiedzą i dobrą radą. Ważnym elementem firmy jest nieustanny rozwój, samorozwój oraz systematyczne szkolenia. Szefostwo pomaga się rozwijać i dba o to aby zespół cały czas podnosił swoje kwalifikację. W salonie panuje przyjazna, koleżeńska atmosfera, zespół jest zgrany i pomocny. Szefostwo liczy się z naszym zdaniem i bierze pod uwagę nasze sugestie i potrzeby w kwestii życia salonu dzięki czemu realnie współtworzymy tą firmy. Wynagrodzenie jest zawsze wypłacane na czas i jest adekwatne do wykonywanej pracy i funkcji w firmie. Otrzymujemy też różne premie.”

 

   Agata Pasternak- specjalista ds. odnowy biologicznej i kosmetyczka:

„Nazywam się Agata i z firmą Punkt Piękności jestem związana prawie, że od początku jej istnienia. Firma jest bardzo rozwojowa, podążająca za nowościami rynkowymi gałęzi SPA and Beauty, wdrażająca wciąż nowy asortyment usług orazpodnosząca jakość już istniejących zabiegów. Daje to ogromną możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Szkolenia sprzedażowe, z obsługi klienta, czy też z nowości zabiegowych na które jeździmy wzbogacają nasza wiedzę i kwalifikacje, dzięki czemu jesteśmy w stanie wyjść jeszcze bardziej w stronę klienta, poznać jego oczekiwania i potrzeby.

Punkt Piękności w Strzegomiu oparty jest na „mocnych fundamentach” ponieważ jest to firma rodzinna niosąca za sobą bardzo ważne cechy, takie jak szacunek, zaufanie, uczciwość i tolerancja, które sprawiają, że pracownicy, którzy tu pracują czują się jak w rodzinie. W zespole panuje miła i rodzinna atmosfera, która przekłada się na ogromny komfort pracy, wzajemne relacje w gabinecie jak również w czasie wolnym. Po pracy razem z naszymi „drugimi połówkami” uczęszczamy też na lekcje tańca towarzyskiego 🙂 Firma organizuje również wspólne wypady integracyjne na kręgle, do pizzerii, itd.

Właścicielami firmy są Maria Szymańska i Michał Szymański którzy mają rewelacyjny kontakt z pracownikami, zawsze służą radą i pomocą niemalże o każdej porze dnia i nocy. Cechuje ich pracowitość, uczciwość,sumienność, pogoda ducha i empatia. Wynagrodzenia są satysfakcjonujące i zawsze na czas + bonusy uznaniowe i świąteczne 🙂

Serdecznie polecam pracę w Punkcie Piękności :)”

 

     Klaudia Paćkowska- recepcjonistka:

„Z Punktem Piękności współpracuję od lipca 2017 r. Ponieważ praca z ludźmi sprawia mi prawdziwą satysfakcję, stanowisko recepcjonistki to dla mnie wymarzone miejsce pracy. Mimo, że godziny mojej pracy są mało dogodne bo zbliżone do godzin otwarcia salonu tj. od 11.00 do 19.00 lub od 12.00 do 20.00 to praca ta daje mi naprawdę prawdziwą frajdę. Dzięki wspaniałej atmosferze, która panuje w gabinecie (zarówno wśród personelu jaki wśród klientów) czas pracy upływa każdego dnia w takim tempie, że nim się obejrzę, jest już koniec pracy. Cóż mogę powiedzieć więcej o Punkcie Piękności? Najlepsi pracodawcy, z jakimi miałam okazję współpracować. Traktują pracowników jak członków rodziny i doceniają ich starania. Umożliwiają rozwój oraz poszerzanie wiedzy i kompetencji. Praca w takim zespole to czysta przyjemność.”

 

     Sabina Kołton- masażystka:

„Pracując ponad rok w Punkcie Piękności wyniosłam wiele pozytywnych lekcji, wiedzy i doświadczeń. Mimo, że na początku wydawało mi się, że ciężko będzie się odnaleźć w firmie rodzinnej gdzie większość osób jest ze sobą spokrewnionych to zostałam bardzo ciepło przyjęta. W Punkcie Pięknościpracowało mi się bardzo dobrze. Panuje tam rodzinna atmosfera ale dla wszystkich tak dla klientów jak i dla pracowników. Żaden pracownik nigdy nie zostaje pozostawiony sam sobie. Zawsze można liczyć na wsparcie szefostwa i koleżanek z Zespołu. Cała załoga z chęcią dzieli się swoją wiedzą i wymienia doświadczeniami zarówno na szkole

niach jaki w codziennej pracy.Bardzo cenne i przydatne jak dla mnie były szkolenia z obsługi klienta. Pracując w Punkcie Piękności czułam, że spełniam się zawodowo, ciągle podwyższając poprzeczkę i przekraczając swoje granice. Stawało się to za sprawą m.in. szkoleń z wdrażania się w nowe umiejętności oraz wykonywania zabiegów na wysokim i coraz wyższym poziomie. Poznałam tez wiele nowych, ciekawych osób z którymi nawiązałam naprawdę fajne relacje. Osobiście musiałam zmienić pracę ze względów rodzinnych i ze względu na godziny pracy które po zmianie mojej sytuacji rodzinnej były nie do przeskoczenia.”

  Adrianna Borkowska- fizjoterapeutka i masażystka:

„Z czystym sumieniem polecam pracę w Punkcie Piękności. Szkolenia są prowadzone w świetnej atmosferze i doskonale przygotowują do pracy z Klientkami. Praca tam to nie jest po prostu wykonywanie swojego zadania, tam ma się poczucie, że jest się ważną częścią zespołu. Wszelkie niejasności są od razu wyjaśniane. Do gabinetu zawsze wchodziłam z pewnością, że wykonam zabieg, lub masaż najlepiej jak się da, a kosmetyki na których pracowałam są najwyższej jakości. Ogrom możliwości rozwoju sprawiają, że nigdy nie jest nudno. Dzięki rodzinnej atmosferze praca w Punkcie Piękności była dla mnie nie tylko źródłem dochodu, ale również przyjemnością oraz spełnieniem własnych ambicji zawodowych. Do zmiany miejsca pracy zostałam zmuszona, gdy zmieniła mi się sytuacja rodzinna i musiałam powrócić do mojego rodzinnego miasta. Pracę w Punkcie Piękności zawsze wspominam z wielkim sentymentem.”

 

Lukrecja Gajewska- fizjoterapeutka i masażystka:

„Punkt Piękności to firma która dba o potrzeby i indywidualny rozwój swoich pracowników. Jest to firmą prorodzinna, ukierunkowana na pomoc zarówno swoim klientom jaki pracownikom. W szczególności podoba mi się tu procesowe podejście i standardy dzięki którym terapeuta posiada m.in. swobodny dostęp do kart umówionych pacjentów. Dla mnie jest to o tyle ważne, że posiadając odpowiednią wiedzę, mogę się wstępnie przygotować do zabiegu i opracować program pracy z pacjentem w danym problemie by zmaksymalizować efekt zabiegowy. Zarząd firmy jest wysoce kompetentny, bardzo otwarty na propozycje i koncepcje rozwoju oraz wszelkie udoskonalenia. Firma robi wszystko aby pracownicy czuli się w miejscu pracy komfortowo. Wszelkiego rodzaju problemy rozwiązywane są w gronie osób których ten problem dotyczy, tak żeby każdy do miejsca pracy przychodził z uśmiechem. Punkt Piękności jest firmą rzetelną i dbającą o rozwój, jest firmą która jest doskonałym pracodawcą.”

Dzień w pracy zaczyna się z reguły bardzo podobnie

1f642.png

dzwonek -> otwarcie drzwi-> i oczywiście uśmiechnięta Klaudia (recepcjonistka). Po przebraniu się w mundurek do pracy szykujesz gabinet na konkretny zabieg. Ekscytujący moment kiedy klient wchodzi do gabinetu i zaczynasz diagnostykę. Poznajesz problem z którym Twój klient do ciebie przybywa na pierwszy masaż terapeutyczny czy zabieg wyszczuplający.

1f609.png

Zarówno przed, jak i po każdym zabiegu myjemy ręce. Zakańczamy zabieg, sprzątamy gabinet lub szykujemy pod kolejną osobę. Rytuał przygotowania gabinetu pod masaż relaksacyjny chyba podoba mi się najbardziej. Na białe prześcieradło kładziesz kwiat -> przygaszasz światła-> włączasz muzykę relaksacyjną -> słuchając jej odpalasz świece. Dzięki temu Ty jesteś wyciszona jeszcze zanim przyjdzie klient. Nasz stan psychiczny ma bardzo duży wpływ na relaks klienta. Pomieszczenie socjalne- nasz kącik gdzie z całym zespołem możemy sobie odpocząć miedzy zabiegami. Kawa z fajnymi ludźmi zawsze smakuje lepiej

1f609.png

a czas pracy, cóż powiedzieć… ledwie przyszłam… a już wychodzę

0

Your Cart