+48 695 945 093 recepcja@punktpieknosci.pl

Oferta pracy

W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Masażystka/ masażysta
– Wynagrodzenie umowa zlecenie: 25-30zł netto / godz. (brutto ok. 39zł)

– Wynagrodzenie kontrakt B2B: 30-35zł netto (+VAT) / godz.

 

Jeśli:

  • potrafisz i lubisz wykonywać masaże klasyczne (terapeutyczne, relaksacyjne i sportowe) tak, aby Cię klienci chwalili,
  • budowanie relacji z klientami przychodzi Ci łatwo i sprawia Ci frajdę
  • rozumiesz problemy i potrzeby klienta i zdajesz sobie sprawę, że do osiągnięcia dobrych efektów terapeutyczny potrzebna jest seria zabiegowa
  • jesteś osobą dyskretną i taktowną, w kontaktach z innymi
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną i obowiązkową
  • cenisz sobie ład i porządek

…to całkiem możliwe, że właśnie Ciebie brakuje w naszym zespole!  

Poszukujemy masażystki/masażysty. Kogoś, kto potrafi ulżyć w bólach pleców i przynieść relaks jednocześnie potrafi zadawać właściwe pytania i umie słuchać.

 

KILKA SŁÓW O NAS

Punkt Piękności to rodzinna firma świadcząca kompleksowe usługi w zakresie kosmetyki twarzy, masażu oraz modelowania i wyszczuplania sylwetki. Cechuje nas indywidualne podejście do Klienta i przekonanie, że piękno nie zna wieku. Wiemy, że każda kobieta może być pewna siebie, swej urody i wdzięku. Uważamy, że kobiece ciało to świątynia dla duszy – gdy o nie właściwie zadbać, lśni ponadczasowym blaskiem. Jesteśmy częścią branży beauty już od piętnastu lat. Zdobyte w tym czasie doświadczenie, zbudowane relacje, stosowane technologie oraz ciągle poszerzana wiedza pozwalają nam na osiąganie ponadprzeciętnych efektów pielęgnacyjnych i terapeutycznych.

KLUCZOWE WARTOŚCI W PUNKCIE PIĘKNOŚCI:

  • uczciwość i etyczna postawa wobec siebie, współpracowników i Klientów
  • otwartość, szczerość i komunikatywność, z zachowaniem wyczucia i taktu
  • nieustanny rozwój i chęć poszerzania wiedzy
  • zaangażowanie, rzetelność i staranność podczas wykonywania usług
  • odpowiedzialność za siebie, Klientów i członków Zespołu
  • propagowanie zdrowego stylu życia
  • dbałość o urodę i ciało

Szukamy osoby, dla której powyższe wartości są równie istotne. Osoby, która będzie miała swój istotny udział w realizacji naszej misji. Sprawdź, czy to Ty? Więcej o kulturze organizacyjnej Punktu Piękności znajdziesz [tutaj]

Co robimy w Punkcie Piękności?

  • Pomagamy kobietom odzyskiwać wiarę w siebie.
  • Poprawiamy ich wizerunek i samopoczucie dzięki zabiegom pielęgnacyjnym.
  • Zapewniamy upragniony relaks i regenerację nawet najbardziej zapracowanym.
  • Dajemy komfort codziennego funkcjonowania bez bólu pleców, barków czy kończyn – nawet po ciężkim dniu pracy bądź wzmożonej aktywności fizycznej.
  • Edukujemy, dzielimy się wiedzą a przede wszystkim zmieniamy życie naszych klientów na lepsze.

 

ZA CO BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/-A? Co będziesz robić…

Twoja praca będzie realizowana w dwóch obszarach:

Będziesz wykonywać:

  • zabiegi masażu (terapeutyczne, relaksacyjne, sportowe) zgodnie ze standardami i procedurami salonu (wraz z czynnościami około zabiegowymi)
  • diagnostyki pod kątem masaży
  • dobierać ćwiczenia do wykonywania w domu dostosowane do problemów z którymi przybył klient (np. na dyskopatię odc. lędźwiowego) wg standardów salonu

Czynności organizacyjne:

  • przygotowywanie stanowiska zabiegowego
  • sterylizacja i dezynfekcja przyborów do masażu
  • dbałość o porządek w gabinecie zabiegowym oraz przestrzeni wspólnej
  • uzupełnianie karty klienta w systemie elektronicznym

Co CI OFERUJEMY:

  • wynagrodzenie 25-30zł netto/1h
  • w trakcie okresu wdrożenia umowa zlecenie i 20-25zł netto/ 1godz. (maksimum 1-2 m-ce)
  • ciągłość pracy i zleceń
  • przykładowe dni i czas pracy: poniedziałek, wtorek, piątek 16.00-20.00, środa 9.00-15.00 (do uzgodnienia)  [do uzgodnienia]
  • pełne i profesjonalne wdrożenie do pracy pod okiem doświadczonych pracowników
  • możliwość wzrostu wynagrodzenia do 30-35 zł netto/ 1h w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria awansu.
  • możliwość współpracy firma z firmą (rozliczania się B2B)
  • szkolenia specjalistyczne

 

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia technik masażysta, instruktor odnowy biologicznej lub fizjoterapeuta z licencjatem lub ukończenia lub bycie w trakcie studiów lub studium na kierunku technik masażysta, fizjoterapia, instruktor odnowy biologicznej
  • dobrej lub bardzo dobrej znajomości masażu klasycznego (wykonywanie masaży pleców, masaży relaksacyjnych oraz masaży sportowych)
  • gotowości do pracy z osobami zdrowymi i z lekkimi dysfunkcjami
  • staranności i dokładności przy wykonywaniu zabiegów
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów z Klientem
  • wysokiej kultury osobistej
  • swobodnej obsługi komputera i programów biurowych

 

JAK I GDZIE APLIKOWAĆ:

Jeśli nasze wartości są Ci bliskie oraz jeśli pasujesz do naszej KULTURY ORGANIZACYJNEJ (opis kultury organizacyjnej znajdziesz TU), to zapraszamy do złożenia swojej propozycji współpracy.

Jeśli chcesz dołączyć do naszej firmy i rozwijać ją wspólnie z nami, złóż swoje CV ze zdjęciem wysyłając na adres rekrutacja@punktpieknosci.ploraz prześlij nam swój List motywacyjny odpowiadając na 4 krótkie pytania: https://forms.office.com/e/1U6V9SUbru .

Prosimy o załączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora VENUS Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku, właściciela marki Punkt Piękności, podanych dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnego procesu rekrutacji, a także po jej zakończeniu- w celu prowadzenia dalszych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

Pełna informacja na temat przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji  [tutaj]

Osoba do kontaktu:
Michał Szymański
Tel. 605 597 043
E-mail: rekrutacja@punktpieknosci.pl