KARIERA

1) MASAŻYSTKA/FIZJOTERAPEUTKA – oferta z dnia 21.02.2019r

Punkt Piękności w Strzegomiu poszukuje osoby do zespołu na stanowisko masażystka/fizjoterapeutka.

 

Rozwój w naszej firmie:

Nieustannie się rozwijamy i posiadamy plan rozwoju który zakłada poszerzanie naszej oferty o dodatkowe zabiegi jak również otwieranie kolejnych salonów poza miastem Strzegom. Wiedząc, że największym zasobem każdej firmy są pracownicy i dzięki właściwym ludziom na właściwych stanowiskach rozwój firmy jest możliwy, nasza firma dba o pracowników oraz o harmonię i komfort pracy. Pragniemy, aby pracownicy wzrastali z nami wraz z rozwojem firmy, dlatego poszukujemy osób które będą razem z nami współtworzyły firmę, dbały o jakość i pomagały w wytyczaniu kierunku rozwoju w oparciu o standardy pracy i procedury zabiegowe. Zapewniamy nieustanny rozwój poprzez uczestnictwo w szkoleniach zewnętrznych, cyklicznych szkoleniach wewnętrznych oraz systematycznych szkoleniach indywidualnych. 

 

Opis stanowiska:

  • Praktyczna umiejętność wykonywania masaży (masaż klasyczny, terapeutyczny pleców, relaksacyjny, sportowy), dodatkowe kursy innych masaży mile widziane
  • Wykonywanie zabiegów wyszczuplających i pielęgnacyjnych ciała z użyciem i bez użycia urządzeń
  • Promocja oraz sprzedaż zabiegów i produktów
  • Dbałość o porządek w gabinetach,
  • Profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami salonu

 

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta, umiejętności sprzedażowe,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoka kultura osobista, miła aparycja,
  • Posiadanie kierunkowego wykształcenia min technik masażysta lub fizjoterapeuta
  • Praca głównie w tygodniu poniedziałek- piątek w godz. 12.00-20.00 lub 11.00-19.00 w zależności od potrzeby, możliwość pracy jeden dzień w tygodniu w godzinach 8:00-16:00 (po okresie próbnym – do indywidualnego ustalenia).

Dodatkowo: mogą być osoby posiadające własną działalność

 

Zapewniamy:

  • Atrakcyjne i terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy w zależności od uzgodnienia

 

Wynagrodzenie:

  • Widełki wynagrodzenia 2500-3000zł netto/ m-c
  • W okresie próbnym wynagrodzenie zależne od ilości przepracowanych godzin: umowa zlecenie 20zł/1h netto 

 

Godziny pracy:

  • pn- pt. od 11.00-12.00 lub od 12.00 do 20.00  
  • jeden dzień w tygodniu po okresie próbnym możliwość pracy od 8.00- 16.00 
  • 1-2 soboty w miesiącu pracujące w godz. 9.00-15.00

 

Etapy procesu rekrutacyjnego:

  1. wybór kandydatów na podstawie cv i listu motywacyjnego 
  2. rozmowa telefoniczna z wybranymi uprzednio kandydatami
  3. spotkanie z kandydatem w salonie oraz prezentacja umiejętności praktycznych masażu pleców
  4. asystowanie poszczególnym osobom z zespołu PP podczas wybranych zabiegów 
  5. decyzja o przyjęciu kandydata do pracy

 

Wartości którymi się kierujemy

Wierzymy, że piękno nie zna wieku. Wierzymy, że każda kobieta bez względu na wiek może być szczupła, doskonale wyglądać i być pewna siebie, swej urody i wdzięku. Uważamy, że kobiece ciało to świątynia dla duszy, która bije blaskiem, gdy o nią właściwie zadbamy. Wiemy, że 10 lat doświadczenia w branży beauty, stosowania najnowocześniejszych technologii oraz zdobywania unikalnej wiedzy, pozwala nam na osiąganie ponadprzeciętnych efektów pielęgnacyjnych i terapeutycznych. Gwarantujemy naszym klientkom nową jakość funkcjonowania…

Jesteśmy po to, aby pomagać kobietom w odzyskiwaniu wiary w siebie, swoich możliwości poprzez uzyskiwanie nowego wizerunku, zyskanie nowego wyglądu i nowych, lepszych, smuklejszych kształtów. Jesteśmy po to, by dawać komfort funkcjonowania bez bólu pleców, barków czy kończyn po ciężkim dniu pracy bądź aktywności fizycznej. Jesteśmy po to, by dawać utęskniony relaks i regenerację tym najbardziej zapracowanym, by znów stali się wydajni w pracy i uśmiechnięci na codzień. Jesteśmy po to, by edukować i dzielić się wiedzą. I w końcu jesteśmy po to, by zmieniać życie ludzi w naszym otoczeniu, w którym jesteśmy, w którym żyjemy które jest dla nas glebą na której wzrośliśmy, a którą nieustannie należy użyźniać, by dawała jeszcze piękniejsze owoce.

 

Cechy które powinna posiadać kandydatka aby praca dawała jej satysfakcję:

  • jeżeli uwielbiasz pomagać innym i czerpać realną radość z niesienia tej pomocy… 
  • jeżeli jesteś osobą szczerą i otwartą i zamiast dąsać się pod nosem lub pogrążać w smutku gdy coś jest nie tak, otwarcie to komunikujesz… 
  • jeżeli jesteś skromna i masz w sobie dużą pokorę do tego co robisz ale jednocześnie wiesz, że jesteś w tym dobra…
  • jeżeli wartości takie jak Bóg, rodzina i dobra atmosfera są w Twoim życiu najważniejsze i są Twoim życiowym drogowskazem…
  • jeżeli jesteś pasjonatką dobrego wyglądu i zdrowego stylu życia…
  • jeżeli czujesz niepohamowaną chęć rozwoju i nieustannej pracy nad sobą, swoim warsztatem pracy i zmiany siebie na lepsze…
  • i jeżeli pragniesz się rozwijać w kierunku w którym my się rozwijamy tj. wyszczuplanie, odnowa biologiczna, masaże terapeutyczne, relaksacyjne i sportowe, zabiegi dla kobiet w ciąży i w okresie połogu, 

…..to prawdopodobnie pasujesz do naszego zespołu

 

Wyślij swoje CV ze zdjęciem i list motywacyjny z dopiskiem w tytule „Masażystka” lub „Fizjoterapeutka” na nasz adres mailowy: biuro@punktpieknosci.pl

W liście motywacyjnym napisz nam koniecznie, dlaczego akurat Ciebie powinniśmy wybrać do naszego Zespołu.

 

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

 

 

ZOBACZ CO MÓWIĄ O NAS NASI OBECNI I BYLI PRACOWNICY

 

Sabina Hanas- kosmetolog:

„Praca w Punkcie Piękności należy do tych miejsc do których przychodzisz z przyjemnością i uśmiechem a nie jak za kare bo musisz. Jest to miejsce w którym czujesz się jak u siebie- przyjazna atmosfera, zgrana ekipa na której możesz zawsze polegać. Fajni, otwarci i bezkonfliktowi ludzie sprawiają, że czujesz się w tym miejscu naprawdę dobrze. Niedawno powróciłam do pracy po macierzyńskim, a to świadczy, że realnie lubię ta pracę 🙂 Pracodawca elastyczny, wsłuchujący się w potrzeby pracownika, dający możliwość rozwoju i otwarty na nowe pomysły. Takiego pracodawcę polecam każdemu.”

Weronika Bodniewicz- fizjoterapeutka i masażystka:

„W Punkcie Piękności zawsze panuje miła i rodzinna atmosfera. To co dla mnie jest ważne, że jest bardzo dobra komunikacja zarówno z szefostwem jaki z resztą zespołu, a także to, że mogę mieć ustalony grafik pracy pod siebie. Jestem studentką, więc to dla mnie ważne zwłaszcza, że w weekendy mam szkołę a w tygodniu jeszcze inną pracę. Szef tak samo jak i szefowa są bardzo wykwalifikowanymi osobami i zawsze służą wsparciem, wiedzą i dobrą radą. Ważnym elementem firmy jest nieustanny rozwój, samorozwój oraz systematyczne szkolenia. Szefostwo pomaga się rozwijać i dba o to aby zespół cały czas podnosił swoje kwalifikację. W salonie panuje przyjazna, koleżeńska atmosfera, zespół jest zgrany i pomocny. Szefostwo liczy się z naszym zdaniem i bierze pod uwagę nasze sugestie i potrzeby w kwestii życia salonu dzięki czemu realnie współtworzymy tą firmy. Wynagrodzenie jest zawsze wypłacane na czas i jest adekwatne do wykonywanej pracy i funkcji w firmie. Otrzymujemy też różne premie.”

Agata Pasternak- specjalista ds. odnowy biologicznej i kosmetyczka:

„Nazywam się Agata i z firmą Punkt Piękności jestem związana prawie, że od początku jej istnienia. Firma jest bardzo rozwojowa, podążająca za nowościami rynkowymi gałęzi SPA and Beauty, wdrażająca wciąż nowy asortyment usług oraz  podnosząca jakość już istniejących zabiegów. Daje to ogromną możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Szkolenia sprzedażowe, z obsługi klienta, czy też z nowości zabiegowych na które jeździmy wzbogacają nasza wiedzę i kwalifikacje, dzięki czemu jesteśmy w stanie wyjść jeszcze bardziej w stronę klienta, poznać jego oczekiwania i potrzeby.

Punkt Piękności w Strzegomiu oparty jest na „mocnych fundamentach” ponieważ jest to firma rodzinna niosąca za sobą bardzo ważne cechy, takie jak szacunek, zaufanie, uczciwość i tolerancja, które sprawiają, że pracownicy, którzy tu pracują czują się jak w rodzinie. W zespole panuje miła i rodzinna atmosfera, która przekłada się na ogromny komfort pracy, wzajemne relacje w gabinecie jak również w czasie wolnym. Po pracy razem z naszymi „drugimi połówkami” uczęszczamy też na lekcje tańca towarzyskiego 🙂 Firma organizuje również wspólne wypady integracyjne na kręgle, do pizzerii, itd. 

Właścicielami firmy są Maria Szymańska i Michał Szymański którzy mają rewelacyjny kontakt z pracownikami, zawsze służą radą i pomocą niemalże o każdej porze dnia i nocy. Cechuje ich pracowitość, uczciwość,  sumienność, pogoda ducha i empatia. Wynagrodzenia są satysfakcjonujące i zawsze na czas + bonusy uznaniowe i świąteczne 🙂

Serdecznie polecam pracę w Punkcie Piękności :)”

Klaudia Paćkowska- recepcjonistka:

„Z Punktem Piękności współpracuję od lipca 2017 r. Ponieważ praca z ludźmi sprawia mi prawdziwą satysfakcję, stanowisko recepcjonistki to dla mnie wymarzone miejsce pracy. Mimo, że godziny mojej pracy są mało dogodne bo zbliżone do godzin otwarcia salonu tj. od 11.00 do 19.00 lub od 12.00 do 20.00 to praca ta daje mi naprawdę prawdziwą frajdę. Dzięki wspaniałej atmosferze, która panuje w gabinecie (zarówno wśród personelu jaki wśród klientów) czas pracy upływa każdego dnia w takim tempie, że nim się obejrzę, jest już koniec pracy. Cóż mogę powiedzieć więcej o Punkcie Piękności? Najlepsi pracodawcy, z jakimi miałam okazję współpracować. Traktują pracowników jak członków rodziny i doceniają ich starania. Umożliwiają rozwój oraz poszerzanie wiedzy i kompetencji. Praca w takim zespole to czysta przyjemność.”

Sabina Kołton- masażystka:

„Pracując ponad rok w Punkcie Piękności wyniosłam wiele pozytywnych lekcji, wiedzy i doświadczeń. Mimo, że na początku wydawało mi się, że ciężko będzie się odnaleźć w firmie rodzinnej gdzie większość osób jest ze sobą spokrewnionych to zostałam bardzo ciepło przyjęta. W Punkcie Piękności  pracowało mi się bardzo dobrze. Panuje tam rodzinna atmosfera ale dla wszystkich tak dla klientów jak i dla pracowników. Żaden pracownik nigdy nie zostaje pozostawiony sam sobie. Zawsze można liczyć na wsparcie szefostwa i koleżanek z Zespołu. Cała załoga z chęcią dzieli się swoją wiedzą i wymienia doświadczeniami zarówno na szkoleniach jaki w codziennej pracy.  Bardzo cenne i przydatne jak dla mnie były szkolenia z obsługi klienta. Pracując w Punkcie Piękności czułam, że spełniam się zawodowo, ciągle podwyższając poprzeczkę i przekraczając swoje granice. Stawało się to za sprawą m.in. szkoleń z wdrażania się w nowe umiejętności oraz wykonywania zabiegów na wysokim i coraz wyższym poziomie. Poznałam tez wiele nowych, ciekawych osób z którymi nawiązałam naprawdę fajne relacje. Osobiście musiałam zmienić pracę ze względów rodzinnych i ze względu na godziny pracy które po zmianie mojej sytuacji rodzinnej były nie do przeskoczenia.”

Adrianna Borkowska- fizjoterapeutka i masażystka:

„Z czystym sumieniem polecam pracę w Punkcie Piękności. Szkolenia są prowadzone w świetnej atmosferze i doskonale przygotowują do pracy z Klientkami. Praca tam to nie jest po prostu wykonywanie swojego zadania, tam ma się poczucie, że jest się ważną częścią zespołu. Wszelkie niejasności są od razu wyjaśniane. Do gabinetu zawsze wchodziłam z pewnością, że wykonam zabieg, lub masaż najlepiej jak się da, a kosmetyki na których pracowałam są najwyższej jakości. Ogrom możliwości rozwoju sprawiają, że nigdy nie jest nudno. Dzięki rodzinnej atmosferze praca w Punkcie Piękności była dla mnie nie tylko źródłem dochodu, ale również przyjemnością oraz spełnieniem własnych ambicji zawodowych. Do zmiany miejsca pracy zostałam zmuszona, gdy zmieniła mi się sytuacja rodzinna i musiałam powrócić do mojego rodzinnego miasta. Pracę w Punkcie Piękności zawsze wspominam z wielkim sentymentem.”

Lukrecja Gajewska- fizjoterapeutka i masażystka:

„Punkt Piękności to firma która dba o potrzeby i indywidualny rozwój swoich pracowników. Jest to firmą prorodzinna, ukierunkowana na pomoc zarówno swoim klientom jaki pracownikom. W szczególności podoba mi się tu procesowe podejście i standardy dzięki którym terapeuta posiada m.in. swobodny dostęp do kart umówionych pacjentów. Dla mnie jest to o tyle ważne, że posiadając odpowiednią wiedzę, mogę się wstępnie przygotować do zabiegu i opracować program pracy z pacjentem w danym problemie by zmaksymalizować efekt zabiegowy. Zarząd firmy jest wysoce kompetentny, bardzo otwarty na propozycje i koncepcje rozwoju oraz wszelkie udoskonalenia. Firma robi wszystko aby pracownicy czuli się w miejscu pracy komfortowo. Wszelkiego rodzaju problemy rozwiązywane są w gronie osób których ten problem dotyczy, tak żeby każdy do miejsca pracy przychodził z uśmiechem. Punkt Piękności jest firmą rzetelną i dbającą o rozwój, jest firmą która jest doskonałym pracodawcą.”

Dzień w pracy zaczyna się z reguły bardzo podobnie

1f642.png

 dzwonek -> otwarcie drzwi-> i oczywiście uśmiechnięta Klaudia (recepcjonistka). Po przebraniu się w mundurek do pracy szykujesz gabinet na konkretny zabieg. Ekscytujący moment kiedy klient wchodzi do gabinetu i zaczynasz diagnostykę. Poznajesz problem z którym Twój klient do ciebie przybywa na pierwszy masaż terapeutyczny czy zabieg wyszczuplający.

1f609.png

Zarówno przed, jak i po każdym zabiegu myjemy ręce. Zakańczamy zabieg, sprzątamy gabinet lub szykujemy pod kolejną osobę. Rytuał przygotowania gabinetu pod masaż relaksacyjny chyba podoba mi się najbardziej. Na białe prześcieradło kładziesz kwiat -> przygaszasz światła-> włączasz muzykę relaksacyjną -> słuchając jej odpalasz świece. Dzięki temu Ty jesteś wyciszona jeszcze zanim przyjdzie klient. Nasz stan psychiczny ma bardzo duży wpływ na relaks klienta. Pomieszczenie socjalne- nasz kącik gdzie z całym zespołem możemy sobie odpocząć miedzy zabiegami. Kawa z fajnymi ludźmi zawsze smakuje lepiej

1f609.png

 a czas pracy, cóż powiedzieć… ledwie przyszłam… a już wychodzę

0

Your Cart